Spletna optimizacija strani se začne pri izbiri ključnih besed. Pri tem si lahko pomagamo z brezplačnim Googlovim orodjem Adwords Keyword Planner. V to orodje vpišete želene ključne besede, orodje pa vam kot rezultat vrne podatek povprečnih mesečnih iskanj za posamezno ključno besedo. To še kako pomaga pri izbiri ključnih besed. Svetujem vam, da se ne »zaletite« v težke ključne besede z 1000+ iskanji mesečno.

Bolje bo, da izberete več ključnih besed z manj iskanji saj bo v skupnem seštevku povprečno iskanje isto ali celo večje. Zagotavljam pa vam, da boste z manjšimi ključnimi besedami lažje ter hitreje pridobili pozicije na Googlu. Spletna optimizacija se na tem mestu začne.

Spletna optimizacija

Ko je ključna beseda izbrana sledi priprava vsebine. Vsebina mora biti kvalitetna, vsebovati mora dovolj ključnih besed, in mora biti dovolj dolga. Ključna beseda se v samem besedilu ne sme pojaviti prevečkrat saj lahko škodi optimizaciji. Pravilo je, da naj gostota ključne besede ne bi bila več kot 2%. Ko je besedilo napisano sledi dodajanje in optimizacija slik. Sliko je vedno najbolje shraniti kar po ključni besedi. Naprimer spletna-optimizacija.jpg. Sliko vedno shranjujemo brez šumnikov in namesto presledkov s pomišljaji. Velikosti slik naj ne presegajo 120 kb saj se boste tako v primeru nalaganja večje količine slik izognili počasnejšemu delovanju spletne strani. Tudi optimizacija slik je del spletne optimizacije. Slike lahko uredite z različnimi orodji. Eden od njih je tudi Irfan view. Več o tem najdete na spletni strani tega brezplačnega programa. Po tem, ko slike optimiziramo na računalniku sledi nalaganje na spletno stran. Na spletni strani lahko naslov slike ponovno pravilno poimenujemo s šumniki in presledki. Slike je obvezno potrebno dodati alt oznako, ki je enaka ključni besedi. Alt oznaka je oznaka, ki pove Googlu kaj slika predstavlja saj Google slike ne vidi. Ta oznaka je tudi zelo pomembna pri optimizaciji.

Ko je vsebina urejena sledi optimizacija v ozadju. Urejanje meta naslova ter opisa. Pravilo kako urediti meta naslov je naslednje. Naslov mora vsebovati ključno besedo. Če je le možno naj se s to besedo kar začne. Optimalna dolžina meta naslova je 70 znakov. Torej lahko dodate ključno besedo + še nekaj. Primer: Spletna optimizacija za telebane. Ali pa samo Spletna optimizacija|domena.si.

Sledi urejanje meta opisa. Danes ponovno velja da mora biti meta opis dolžine maksimalno 160 znakov. To se je med letom spreminjalo saj je Google testiral prikazovanje meta opisov dolžine 320 znakov. Ostaja pravilo, da naj bi meta opis vseboval ključno besedo vsaj 2x. Meta opis naj se začne s ključno besedo, le ta pa naj se v celotni dolžini še enkrat ponovi v istem sklonu, številu in spolu. Zadnje čase velja tudi, da je dobro, da se ključa beseda pojavi tudi v kakšni drugi obliki. Ko je meta opis urejen je članek optimiziran. Dobro je da mu dodamo še kakšno oznako (najbolje ključno besedo) in že ga lahko objavimo na spletno stran. Tako je del spletne optimizacije na strani zaključen.

Po objavi je potrebno počakati, da Google članek oz. stran poindeksira. Ko je to narejeno se lahko lotimo offsite optimizacij. To je pridobivanje zunanjih povezav za naše spletno mesto. Najbolje je, če se lahko tovrstne povezave pridobi s strani z sorodno vsebino. Le te strani morajo imeti dobre ocene saj povezava le tako dobro vpliva na pozicioniranje spletne strani. Zunanje povezave je potrebno pridobivati redno, vendar ne smemo prehitevati saj lahko tako ponovno škodimo optimizaciji.

Spletna optimizacija ima ogromno pravil, zato je treba optimizaciji posvetiti kar nekaj časa. Zunanje povezave boste sami težko pridobili. Za te povezave se lahko dogovorite s podjetji, ki se s tem ukvarjajo in vam bodo lahko povezave pridobili po ugodnih cenah ali pa blogerji.